Beautiful

Bautiful...




Så fint, så ska jag se ut en dag. Vackert är vad det är.
Missförstå mig inte. Jag ser inte ner på övervikt eller "hull". Det gör inte individen till en sämre människa och väldigt många är vackra ändå. Känner många som jag absolut inte vill ska gå ner just för att dom är så fina som dom är. (så vida det inte skulle vara farligt för deras hälsa o.s.v.)
Däremot så stora som dom extrema man kan se på TV ibland är typ världens fetaste man o så kan jag inte direkt påstå är fina. Men dom kan ändå vara fina personer på insidan.
Jag har ingen allmän idial för hur man ska se ut, men jag har min personliga idial för hur jag vill se ut.
Grejen är den att jag inte vill ha några extra kilon.


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0