Jag mår illa, har skuldkänslor, ångest. Jag är mätt.

Okej that's it!!!

Har haft en period ( eller några dagar som jag ätit mycket, eller aa. I mina ögon i alla fall.)
Hur som helst så är jag nu mätt, får inte ner en bit till, jag slängde maten jag hade kvar på tallriken. Det här går inte, jag kommer gå upp i vikt. Usch jag är så otroligt besviken på mig själv nu. Jag saknar kännslan av hunger som svider i magen som sen går över och blir till endast en tomhet i magen. I morgon blir det ändring på detta för ikväll hade jag ju inte precis tänkt att äta något mer. I morgon blir det absolut stenhård kontroll! Ska också börja ta tag i att träna regelbundet.
Känner mig rent ut sagt så otroligt fet och som om jag har gått upp flera kilo. Vilket inte skulle förvåna mig ett dugg!! Sen så kommer jag säkert vakna mätt och äckelkänslan sitta i då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0