Fetma-klinik?

Kom nyss att tänkta på graft överviktiga. Och nu menar jag ungefär som världens tjockaste man o.s.v. Det var en som inte lämnat sängen på... jag tror det var cirka fem år. Fem år! Tänk dig själv att inte kunna gå ur sängen på grund av att du är för stor, inte kunna tvätta sig själv eller inte ens kunna gå på toa. Tycker synd om dom, det gör jag verkligen men det värsta var att anhöriga kom med mat. Jag menar det är klart dom måste äta men dom kan väl ge dom nyttig mat och inte i allt för stora mängder? Det borde finnas avdelningar där så graft överviktiga läggs in på diet. Eller det kanske redan finns?







Läs även andra bloggares åsikter om ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0